همه چیز درباره انرژی های نو

درباره انرژی های نو بیشتر بدانید

همه چیز درباره انرژی های نو

درباره انرژی های نو بیشتر بدانید

تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده از انرژی های نو


درآمدزایی از انرژی های تجدید پذیر

سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدید پذیر در زمان حال بیانگر بیشتر از نیمی از توان نیروی جدید در سراسر جهان است و این بازار طی ۵ سال آینده ۱۳ درصد بیشتر از آن چیزی سال گذشته پیشبینی شد، رشد خواهد کرد که این با نیروی باد و خورشید هدایت می شود. منابع انرژی حالا به دنبال تمرکز زدایی ظرفیت نیروی خود و متنوع شدن با منابع انرژی تجدیدپذیر هستند. در اینجا سوال هم در مورد  مدرنیزه کردن تجارت و هم اثبات قابلیت سودآوری در آینده است.




تا امروز، شرکتهای انرژی سنتی عملیات های خود را مدرنیزه کرده اند و رقابت را با تاسیس بخش های نوآورانه تخصصی برای آزمایش و اعتباردهی فرصتهای جدید، دور کرده اند. ولی با رشد رقابت در هر گوشه ی صنعت، خارج از بازار تعریف شده به صورت سنتی و همچنین از start-up های جدید، موضوع حمایت مسیرهای پربازده (اجازه دهید به صورت تنها آنها را رشد دهیم) برای بسیاری از شرکت ها بسیار بزرگ است که بخواهند به تنهایی به یک بخش نوآورانه تخصصی برای تضمین اینکه آنها در رقابت باقی می مانند، اتکا کنند.


تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده از انرژی های نو

میزان تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده از انرژی های نو و فرصتهای جدید در تولید انرژی تجدید پذیر در حال سوق دادن کمپانی های انرژی به سرمایه گذاری در منابع جایگزین، مدرنیزه کردن فرا ساختار خود و جستجوی مسیرهای پربازده انرژی تجدید پذیر است. این راه ادامه خواهد داشت چون کنسرسیوم  انرژی و صنایع همگانی به ساخت فراساختارهای هوشمندتر و تلفیق تکنولوژی های جدید و پلتفرم های تحلیلی روی آورده اند. Colin Beaney مدیر صنعت جهانی برای انرژی و صنایع همگانی در IFS به این موضوع نگاه کرده که کمپانی های انرژی چگونه می توانند از بزرگترین گرایشهایی انرژی تجدید پذیر که بازار را در سال ۲۰۱۷ و بعدتر شکل می دهند،منفعت کسب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.